Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Linn Hellberg - 23 mars 2013 13:48

Hubba! haha vet att typ ingen vet om min blogg men endå så skriver jag förlåt ifall något skelett kikar in kanske, nejmen har ju inte bloggat sedan 1400 talet ju..juste senaste inlägget var ju om ulrik, lite sjukt fan för precis när jag hade skrivit om han och börja "tycka om" han så går man in på hans fb sida och ser att han ska ha signering i Karlstad. Man ba "whööt?" och jag och min vän Mikus hade precis pratat om att vi måste försöka gå på nåt han är på, så är han i karlstad du vet du vet karlstad du vet där borta du vet i skåne. neh men de va kuul. Så trevlig är han:) när vi skulle gå så sa han "Ha de så bra nu *världens leende* " så söt jue. Ja justii, så träffa vi (hör och se!) Anna Kokotos, Loreen (snyggingens) Stylist ;D snaajs. Hmm vad har hänt mer i mitt liv på 3 år, nej but..juste sjuk har jag vart. KUL OCH VETA LINN, de måste vi skriva upp på vårt fönster. Fyfan först förkyldning och fucking ont i halsen en vecka sen nästa vecka magsjuk i 2 fucking dar.. uääh :( sen så fick man ögon krets fluss.. Kul där. Jaja nu är man frisk, och nu är jag hos pappsen och idag har vi kalas för my little sistaah chelsey, 2 hela banan år blir hon :j Så nu ska det ätas och firas. Imorgon blir det förhoppningsvis att bada i Kumlas nya äventyrsbad typ som G-vik. Får se om min äckel mens har gått över. I hope! men iaallafallus nu ska jag åka till kongo. nejråå men hörni jag lovar att försöka blogga oftare typ..ah. Men ni får ha det så bra monguus   



Och Mikus u know I love you, tack vare dig orkar jag ! och det jag går igenom u know it hurts. Men du hjälper mig. Tur jag har dig min vän  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Let's deal with my blogg man ;) Tryck på "visa presentation" för information . PossPoss!

This time♥

Do u have a question?♥

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards